Miesiąc szaleństwa z Bosch | Dodatkowa zniżka na wybrane urządzenia. Do wyczerpania zapasów > Odkryj teraz

Gwarancja i naprawa

Garantie_en_reparaties_Toolnation_pl.png
Gwarancja i naprawa
Gdzie mogę znaleźć certyfikat gwarancji?

Gwarancja prawna  

Faktura zakupu jest wystarczająca dla gwarancji prawnej. Fakturę za zamówienie otrzymasz od nas automatycznie na adres e-mail. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu wystawienia faktury za towar.

> Więcej informacji


Rozszerzona gwarancja

Do rozszerzonej gwarancji potrzebujemy faktury za zakup wraz z kartą gwarancyjną producenta. Aby to zrobić, musisz zarejestrować swoje urządzenie u odpowiedniego producenta w ciągu 30 dni. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu wystawienia faktury za towar.

> Więcej informacji

Wskazówka: Zalecamy, aby zawsze po odbiorze (o ile to możliwe) rejestrować urządzenie u danego producenta. W ten sposób Twoje zakupy będą znane producentowi, a ewentualne roszczenia gwarancyjne będą łatwiejsze do rozpatrzenia.

Nadal szukasz odpowiedzi?
Czy powyższe odpowiedzi nie były wystarczająco pomocne? W takim razie skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia za pośrednictwem formularza kontaktowego lub swojego konta.