Gwarancja i naprawa
Klienci indywidualni, 2 lata gwarancji prawnej.
W przypadku Klientów prywatnych obowiązuje ustawowy okres gwarancji wynoszący 2 lata. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu wystawienia faktury za towar.
Uwaga: w celu uzyskania gwarancji prawnej konieczne jest przedłożenie faktury zakupu. Zalecamy, aby zawsze przy odbiorze (o ile to możliwe) zarejestrować produkt u odpowiedniego producenta. W ten sposób Twoje zakupy będą znane producentowi, a ewentualne roszczenia gwarancyjne będą łatwiejsze do rozpatrzenia.
Klienci biznesowi, 1 rok gwarancji prawnej.
W przypadku Klientów biznesowych obowiązuje ustawowy okres gwarancji wynoszący 1 rok. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu wystawienia faktury za towar.
Uwaga: w celu uzyskania gwarancji prawnej konieczne jest przedłożenie faktury zakupu. Zalecamy, aby zawsze przy odbiorze (o ile to możliwe) zarejestrować produkt u odpowiedniego producenta. W ten sposób Twoje zakupy będą znane producentowi, a ewentualne roszczenia gwarancyjne będą łatwiejsze do rozpatrzenia.
Przedłużona gwarancja, do 5 lat. Tak to działa.
Ponieważ Toolnation jest oficjalnym dealerem marek takich jak Bosch, DeWalt, Festool, Fein, Milwaukee, Metabo, Mafell i Makita możemy zaoferować Ci przedłużoną gwarancję do 5 lat. Może to być (w zależności od artykułu i marki) 1 lub 2 lata poza gwarancją prawną, po rejestracji u producenta. Maksymalna gwarancja jest podana wyjątkowo dla każdego artykułu.
Więcej informacji na temat rozszerzonej gwarancji można znaleźć w naszych > warunkach gwarancji.
Warunki przedłużonej gwarancji:
- W ciągu 30 dni zarejestruj produkt u odpowiedniego producenta, aby aktywować przedłużoną gwarancję i otrzymać od producenta kartę gwarancyjną.
- W przypadku ewentualnych roszczeń gwarancyjnych należy przesłać do nas kartę gwarancyjną.
- Jeśli rejestracja nie zostanie zakończona w ciągu 30 dni, przedłużona gwarancja niestety wygaśnie.
- Przedłużona gwarancja dotyczy tylko produktów zakupionych od 01-09-2018.
- Dokładny okres gwarancji na produkt jest podany wyjątkowo dla każdego artykułu.
Uwaga: ochrona ubezpieczeniowa Festool w zakresie kosztów naprawy i kradzieży wygasa po upływie 36 miesięcy.
Przedłużona gwarancja nie dotyczy myjek wysokociśnieniowych, maszyn z silnikami spalinowymi i urządzeń pneumatycznych.
*W przypadku urządzeń marki Makita, rejestracja do przedłużenia gwarancji nie jest wymagana. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu.
Rejestracja przedłużonej gwarancji.
Aby aktywować rozszerzoną gwarancję, musisz zarejestrować zakupione elementy w ciągu 30 dni.
Kliknij poniżej na producenta urządzenia, które chcesz zarejestrować.
Gwarancja prawna
Faktura zakupu jest wystarczająca dla gwarancji prawnej. Fakturę za zamówienie otrzymasz od nas automatycznie na adres e-mail. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu wystawienia faktury za towar.
Rozszerzona gwarancja
Do rozszerzonej gwarancji potrzebujemy faktury za zakup wraz z kartą gwarancyjną producenta. Aby to zrobić, musisz zarejestrować swoje urządzenie u odpowiedniego producenta w ciągu 30 dni. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu wystawienia faktury za towar.
> Więcej informacji
Wskazówka: Zalecamy, aby zawsze po odbiorze (o ile to możliwe) rejestrować urządzenie u danego producenta. W ten sposób Twoje zakupy będą znane producentowi, a ewentualne roszczenia gwarancyjne będą łatwiejsze do rozpatrzenia.
Jeśli w okresie gwarancyjnym produkt ulegnie uszkodzeniu, można go naprawić w naszym warsztacie gwarancyjnym, gdzie nasi pracownicy dokonają naprawy zgodnie z warunkami producenta. Aby zlecić naprawę, należy wykonać poniższe kroki.
1/ Zapoznaj się z warunkami.
Zawsze najpierw przeczytaj nasze > warunki gwarancji, aby sprawdzić, czy produkt jest objęty gwarancją.
2/ Zbierz dokumenty.
Skompletuj fakturę zakupu towaru (którą otrzymałeś e-mailem) oraz kartę gwarancyjną producenta (z rozszerzoną gwarancją).
3/ Wyślij zapytanie.
- Skontaktuj się z nami i załącz wyraźne zdjęcie i opis wady.
- Dołącz fakturę zakupu oraz kartę gwarancyjną (w przypadku przedłużonej gwarancji).
- Wyślij zapytanie poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na dole tej strony.
4/ Ocena.
Nasz Dział Obsługi Klienta oceni Twoją prośbę i poinformuje Cię w ciągu +/- 2 dni roboczych.
Czy naprawa jest objęta gwarancją?
Wówczas otrzymasz informację zwrotną od naszego Działu Obsługi Klienta o przewidywanym czasie naprawy i sposobie dalszego postępowania. Koszty przesyłki pokrywasz sam, a my odeślemy towar na nasz koszt po naprawie.
Czy naprawa nie jest objęta gwarancją?
Wówczas otrzymasz informację zwrotną od naszego Działu Obsługi Klienta z wyceną, szacunkowym kosztem naprawy i sposobem dalszego postępowania. Będziesz odpowiedzialny za wszystkie koszty wysyłki.
Warunki uzupełniające
Uwaga: Pobieramy 30 € (bez VAT) za koszty przeglądu i obsługi urządzeń, które są zwracane bez naprawy.
Późniejsza rejestracja produktu lub złożenie odpowiednich dokumentów nie jest możliwe.
Produkty wysłane do nas bez powiadomienia zostaną zwrócone. Koszty zwrotu tych produktów ponosi Klient. Koszty tych przesyłek są następujące:
- Dla paczek 0-25 kg > € 45,00 bez VAT (obowiązuje w krajach Beneluksu).
- Dla paczek 0-50 kg > € 80,00 bez VAT (obowiązuje w krajach Beneluksu).
- Dla palet 0-200 kg > € 150,00 bez VAT (obowiązuje w krajach Beneluksu).
- Dla palet 200+ kg > € 250,00 bez VAT (obowiązuje w krajach Beneluksu).
W przypadku maszyn i/lub artykułów spoza krajów Beneluksu obowiązują inne stawki, które są dostępne na życzenie.
Tak, często możemy zamówić części zamienne do poszczególnych produktów u odpowiedniego dostawcy. W celu zamówienia części zamiennych prosimy o kontakt z naszym warsztatem.