Sprzedaż, promocje i konto
Zazwyczaj dzieje się tak, gdy najpierw złożyłeś zamówienie, a dopiero potem założyłeś konto lub się zalogowałeś. Niestety, nie ma możliwości późniejszego dodania zamówień do swojego konta.
Czy nie jest tak w tym przypadku? Poczekaj od 1 do 2 dni roboczych na przetworzenie zamówienia przez system. Nadal nie widać historii zamówień? W takim razie prosimy o kontakt.
Nie masz jeszcze konta? > załóż konto
Uwaga: niestety nie jest (jeszcze) możliwe łączenie historii zamówień zrealizowanych jako „Gość” z utworzonym w późniejszym czasie Kontem Klienta.
Możesz łatwo dostosować preferencje dotyczące otrzymywania newslettera, klikając w link Zarządzaj preferencjami w dolnej części każdego newslettera lub za pośrednictwem swojego konta.
Możesz zapisać się do naszego newslettera poprzez stronę subskrypcji.
Dlaczego warto zapisać się do newslettera?
- Jako pierwszy dowiesz się o ofertach.
- Każdego dnia będziesz otrzymywać wybrane oferty na Twój adres e-mail.
- Otrzymasz e-maile z ofertami specjalnymi.
Co miesiąc szansa na wygranie nagrody!
Zarejestruj się, a co miesiąc automatycznie będziesz mieć szansę na wygranie wielu nagród.
Możesz łatwo zrezygnować z subskrypcji naszego newslettera za pomocą linku Anuluj subskrypcję, który znajduje się w dolnej części każdego newslettera lub za pośrednictwem swojego konta.
Czy Twój numer NIP (VAT UE) nie może zostać zweryfikowany?
NL-Holandia: NLSSSSSSSSSSSS 1 ciąg 12 znaków
DE–Niemcy: DE999999999 1 ciąg 9 cyfr
System VIES wskazuje, że numer identyfikacyjny VAT jest nieważny. Co powinienem zrobić?
- Jeżeli numer VAT wyświetla się jako nieważny, najpierw należy upewnić się, czy podany numer jest poprawny (odpowiednia liczba znaków, prawidłowa długość i prefiks kraju). Jeżeli podany numer nawet po sprawdzeniu wciąż wyświetla się jako „nieważny”, prosimy skontaktować się ze swoją administracją podatkową w celu aktualizacji danych w krajowym systemie wymiany informacji o VAT (VIES) (tylko krajowa administracja podatkowa może aktualizować dane VIES).
- Jeśli okaże się, że dane Twojego przedsiębiorstwa są niepoprawne lub nieaktualne, powinieneś skontaktować się w tej sprawie z organem administracji podatkowej w swoim kraju i poprosić o ich aktualizację. Niektóre administracje podatkowe UE wymagają złożenia wniosków o aktualizację danych na piśmie lub poprzez wypełnienie formularza.
- Niektóre państwa członkowskie wymagają dodatkowej rejestracji do celów wewnątrzunijnych transakcji i rejestrują w swoich krajowych bazach VIES tylko takie numery VAT. Może się zatem zdarzyć, że prawidłowy numer VAT nie zostanie uznany w systemie VIES za ważny, ponieważ dany podmiot nie prowadzi wewnątrzunijnych transakcji lub nie zarejestrował się w tym celu w swojej administracji podatkowej.
- Kontaktować się należy zawsze z tą administracją podatkową, która przydzieliła numer identyfikacyjny VAT, przy którym występują błędy lub pojawiają się nieprawidłowe dane. Odpowiedni urząd administracji podatkowej rozpoznaje się po prefiksie kraju, który poprzedza dany numer identyfikacyjny VAT. Korekty przeprowadza się zgodnie z procedurami krajowymi danego państwa członkowskiego.
- Link do strony Krajowej Administracji Skarbowej, z którą należy się skontaktować w celu korekty: https://www.gov.pl/web/kas
Jako przedsiębiorca posiadający europejski NIP (VAT UE) możesz kupować i płacić za nasze towary bez podatku VAT. Możliwość jest dostępna tylko dla tych, którzy są zarejestrowani jako aktywni podatnicy VAT UE w systemie Komisji Europejskiej VIES (System Wymiany Informacji o VAT), na potrzeby transakcji wewnątrzunijnych.
Warunki zakupu jako Klient Biznesowy:
- Musisz posiadać ważny numer VAT UE (Rejestracja podatnika VAT UE)
- Musisz utworzyć Konto Klienta Toolnation > Załóż Konto Klienta
- Wpisz swoje imię i nazwisko oraz dane adresowe z ważnym numerem NIP (VAT UE)*
- Kliknij „Weryfikuj”, Twoje dane zostaną sprawdzone
- Po pozytywnym zweryfikowaniu numeru VAT UE możesz natychmiast dokonać zakupu bez podatku VAT
Uwaga: W Toolnation nie ma możliwości późniejszego rozliczenia zapłaconego przez Ciebie podatku VAT, prosimy o wcześniejsze sprawdzenie poprawności wpisanego numeru NIP (VAT UE).
Czy Twój numer NIP (VAT UE) nie może zostać zweryfikowany?
Wszystkie informacje na temat stosowanych plików cookies i przetwarzania danych osobowych można znaleźć tutaj.
Nie pamiętasz hasła?
Kliknij tutaj, aby je zresetować > Zresetuj hasło
Zapomniałeś adresu e-mail, którego używasz do logowania?
Dane do logowania znajdziesz w wiadomości e-mail otrzymanej podczas tworzenia konta. Znajdziesz tam również adres e-mail, za pomocą którego możesz się zalogować. Możliwe, że ten e-mail trafił do folderu ze spamem/śmieciami.
Nadal nie możesz się zalogować? Czy jesteś pewien, że założyłeś u nas konto? Jeśli Twój adres e-mail i hasło nie są znane i nie dostajesz automatycznej wiadomości e-mail, gdy chcesz ustawić nowe hasło, prawdopodobnie jeszcze nie utworzyłeś konta.
Nie, niestety nie jest to możliwe. Dlatego warto zawsze założyć konto lub zalogować się przed złożeniem zamówienia.
Jeśli zamówienie było składane „Gość”, nie znajdzie się w historii Twoich zamówień. Nie jest ono w tym przypadku powiązane z Twoim zarejestrowanym kontem.
Nie masz jeszcze konta? > załóż konto
Punkt Odbioru Zamówień: Dirks Machines Beek, Holandia
Toolnation jest sklepem internetowym i częścią firmy handlowej Dirks z miejscem odbioru i salonem wystawowym znajdującym się w Beek (Holandia) przy Prins Mauritslaan 120-124 w firmie Dirks Machines. Uwaga: Nie jest to adres wizytowy dla Klientów Toolnation, ale jedynie punkt odbioru zamówień!
Uwaga: po złożeniu zamówienia nie ma już możliwości późniejszej zmiany metody wysyłki na odbiór w sklepie w Beek.
Własny warsztat serwisowy i naprawczy
Toolnation posiada własny warsztat serwisowo-naprawczy, w którym zarówno prace naprawcze jak i naprawy gwarancyjne realizowane są zgodnie z warunkami producentów.
Więcej informacji o naszym > serwisie naprawczym
Oczywiście istnieje możliwość złożenia zapytania ofertowego. Prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na dole tej strony. Nasz dział sprzedaży zajmie się Twoim zapytaniem ofertowym.
Wskazówka: jeśli masz Konto Klienta i skompletujesz swoje zamówienie, dodając towary do koszyka, możemy łatwo sprawdzić jego zawartość.
Kody rabatowe stosujemy zazwyczaj w przypadku specjalnych promocji. Te promocje zawsze można znaleźć na naszej stronie, a także wysyłamy je za pośrednictwem naszego newslettera. Przykładami są:
- Stały rabat na określony artykuł lub markę.
- Zniżka procentowa od kwoty zakupu.
- Dodanie darmowego artykułu.
- Rejestracja na promocję („wygraj”).
Jak korzystać z kodu rabatowego?
Kod rabatowy możesz wprowadzić na stronie koszyka. Po pierwsze, włóż coś do koszyka. Następnie kliknij ikonę koszyka „MÓJ KOSZYK” w prawym górnym rogu strony, a potem „ZOBACZ I EDYTUJ KOSZYK”. Kod rabatowy można wpisać w polu „Zastosuj kod rabatowy”. Podczas wpisywania kodu należy upewnić się, że jest on wpisany poprawnie (ze znakami specjalnymi), że spełnia warunki i że nie upłynął termin ważności.
Warunki:
- Możesz użyć maksymalnie 1 kod rabatowy na zamówienie, kombinacje nie są możliwe.
- Kod rabatowy może być użyty tylko raz.
- W przypadku anulowania zamówienia po użyciu kodu rabatowego kod traci ważność.
- Toolnation zastrzega sobie prawo do anulowania kodu rabatowego w przypadku nieuprawnionego użycia.
Prawo do odstąpienia od umowy, jak to działa?
Tylko dla Klientów prywatnych.
Prawo do odstąpienia od umowy dotyczy wyłącznie konsumentów prywatnych, ponieważ stanowi część prawa konsumenckiego. Zakupy przeznaczone do celów biznesowych są wyłączone z prawa do odstąpienia od umowy.
Jako Klient prywatny masz prawo do odstąpienia od umowy i anulowania zamówienia w ciągu 14 dni od otrzymania całego zamówienia bez podania przyczyny. Po poinformowaniu nas o rezygnacji masz 14 dni na zwrot zamówienia na własny koszt.
Uwaga:
- Koszty wysyłki do zwrotu w przypadku anulowania są na własny rachunek.
- W przypadku uszkodzenia naliczymy koszty w wysokości co najmniej 30% ceny zakupu artykułu (bez VAT), niezależnie od rozmiaru szkody.
Procedura prawa do odstąpienia od umowy:
1. Masz 14 dni (od otrzymania kompletnego zamówienia) na powiadomienie nas o odstąpieniu ustnie lub pisemnie. Można to zrobić na przykład za pomocą formularza kontaktowego na stronie Działu Obsługi Klienta. Możesz w tym celu skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy.
2. Po zgłoszeniu rezygnacji masz 14 dni na odesłanie zamówienia do nas. Do przesyłki należy zawsze dołączyć fakturę.
3. Koszty wysyłki zwrotu zamówienia są dla Ciebie i jesteś odpowiedzialny za pomyślny zwrot zamówienia.
4. Jak tylko otrzymamy z powrotem zamówienie, sprawdzamy towar pod kątem śladów użytkowania/uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń/śladów użytkowania, koszty w wysokości 30% ceny zakupu artykułu (bez VAT) zostaną potrącone z kwoty podlegającej zwrotowi. Pozostałą kwotę zwróconą otrzymasz w ciągu 14 dni, łącznie z kosztami wysyłki poniesionymi przy zamówieniu.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, konsument musi poinformować sprzedawcę [Toolnation, Aziëlaan 8, 6199 AG Maastricht-Airport (Holandia), info@toolnation.eu, (+31) 85 237 15 01 (Dział Obsługi Klienta)] za pomocą jednoznacznego oświadczenia o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest do tego zobowiązany.
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(wypełnij i zwróć ten formularz tylko wtedy, gdy chcesz odstąpić od umowy).
Do: Handelsonderneming Dirks B.V. (Toolnation)
Przesyłkę kurierską należy wysłać na adres: Toolnation | Aziëlaan 8 | 6199 AG Maastricht Airport | Holandia.
Niniejszym informuję/informujemy(*), że odstępuję/odstępujemy(*) od mojej/naszej(*) umowy sprzedaży następujących towarów: [Produkt + Numer zamówienia]*.
Zamówione w dniu (*) / otrzymane w dniu (*)
[Data]
[Nazwisko(a) konsumenta(ów) (*)]
[Adres konsumenta(-ów)]
(*) Niepotrzebne skreślić.
Więcej informacji o > zamówieniach
Wszystkie promocje mają własną stronę promocyjną, na której podane są szczegółowe warunki promocji. Możesz je łatwo znaleźć na stronie głównej lub przy produktach biorących udział w promocji klikając na „etykietę promocyjną”.
Konkretne pytanie dotyczące promocji?
Nasz Dział Sprzedaży chętnie Ci pomoże, jeśli masz pytanie dotyczące promocji. W razie potrzeby dodaj link, kod EAN lub numer artykułu, aby można było szybciej i skuteczniej udzielić Ci pomocy. Zadaj pytanie za pomocą formularza kontaktowego na dole tej strony.
Nasz Dział Sprzedaży chętnie Ci pomoże, jeśli masz pytanie dotyczące artykułu lub akcesoriów. W razie potrzeby prosimy o podanie linku, kodu EAN lub numeru artykułu, aby można było szybciej i skuteczniej udzielić Ci pomocy. Zadaj pytanie za pomocą formularza kontaktowego na dole tej strony.
Rejestracji Konta Klienta można dokonać w bardzo prosty sposób > Zarejestruj się tutaj
Korzyści z Konta Klienta:
- Podgląd i śledzenie statusu zamówienia.
- Dostęp do historii złożonych i zrealizowanych zamówień.
- Przyspieszenie procesu płatności.
- Przechowywanie i zmiana wielu adresów wysyłkowych.
- Schowek na produkty.
Uwaga: niestety nie jest (jeszcze) możliwe łączenie historii zamówień zrealizowanych jako „gość” z utworzonym w późniejszym czasie Kontem Klienta. Dlatego załóż konto i zaloguj się każdorazowo przed złożeniem zamówienia.