Miesiąc szaleństwa z Bosch | Dodatkowa zniżka na wybrane urządzenia. Do wyczerpania zapasów > Odkryj teraz

Wysyłka i odbiór

Verzenden_en_afhalen_Toolnation_pl.png
Wysyłka i odbiór
Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest zmiana adresu dostawy?

Niestety, obecnie nie ma możliwości zmiany adresu doręczenia po złożeniu zamówienia.

W przypadku niektórych przewoźników nadal istnieje możliwość zmiany adresu dostawy, gdy przesyłka jest już w drodze. Informacje na ten temat znajdziesz u danego przewoźnika, sprawdzając numer przesyłki otrzymany wraz z potwierdzeniem wysyłki.

Dowiedz się więcej > Wysyłka i odbiór


Czy chcesz zmienić adres dostawy dla przyszłych zamówień?

Możesz to zrobić w prosty sposób na swoim koncie > Zaloguj się teraz

Nie masz jeszcze Konta Klienta? > Utwórz Konto Klienta

Uwaga: niestety nie jest (jeszcze) możliwe łączenie historii zamówień zrealizowanych jako „Gość” z utworzonym w późniejszym czasie Kontem Klienta.

Nadal szukasz odpowiedzi?
Czy powyższe odpowiedzi nie były wystarczająco pomocne? W takim razie skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia za pośrednictwem formularza kontaktowego lub swojego konta.