Miesiąc szaleństwa z DeWALT | Dodatkowa zniżka na wybrane urządzenia. Do wyczerpania zapasów > Odkryj teraz

Zamówienia, zmiany, anulowanie

Bestellingen_wijzigen_annuleren_Toolnation_pl.png
Zamówienia, zmiany, anulowanie
Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Gdy tylko Twoje zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail ze wszystkimi szczegółami, abyś mógł łatwo śledzić swoją przesyłkę u przewoźnika. Dzięki temu będziesz wiedział dokładnie, kiedy Twoje zamówienie zostanie dostarczone. Zawsze zwracaj uwagę na czas dostawy, który jest podany przy każdym artykule na stronie.


Nie otrzymałem jeszcze powiadomienia o wysyłce, co teraz?

Dopóki zamówienie nie zostanie wysłane, nie otrzymasz wiadomości. Jeśli zamówiłeś produkty, których nie ma w magazynie, ich wysyłka również potrwa dłużej i zostaniesz o tym powiadomiony. Dlatego prosimy zawsze zwracać uwagę na czas dostawy podany przy każdym towarze na stronie. Prosimy o cierpliwe oczekiwanie, aż upłynie czas dostawy.
Otrzymasz automatyczne powiadomienie o wysyłce, gdy Twoje zamówienie zostanie (częściowo) wysłane.

Wskazówka: czy sprawdziłeś folder spamu/niechcianej poczty? Czasami zdarza się, że potwierdzenia zamówienia trafiają do niewłaściwego folderu.


Czy zapoznałeś się z oczekiwanym czasem dostawy?

Przewidywany czas dostawy jest wyświetlany przy każdym produkcie. W ten sposób można łatwo sprawdzić, czy ten czas nie został przekroczony. Jeśli szacowany czas dostawy jeszcze nie upłynął, prosimy o cierpliwość. Gdy tylko Twoje zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz automatyczną wiadomość ze wszystkimi szczegółami ułatwiającymi śledzenie zamówienia przez kuriera.

Czy oczekiwany czas dostawy został przekroczony?

Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia były realizowane jak najszybciej. Niestety czasami opóźnienia są nieuniknione. Przewidywany czas dostawy podajemy osobno dla każdej oferty. W ten sposób można łatwo sprawdzić, czy nie został on przekroczony. Jeśli szacowany czas dostawy minął i nie zostałeś o tym poinformowany, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.


Zamówiłeś produkty o różnych terminach dostawy?

W przypadku produktów o różnych terminach dostawy Twoje zamówienie zostanie prawdopodobnie dostarczone w częściach. Zostaniesz automatycznie powiadomiony, gdy produkty z Twojego zamówienia zostaną wysłane. Możliwe więc, że doręczyciel przyjdzie kilka razy. Zawsze upewnij się, że Ty lub ktoś inny jest obecny, aby odebrać przesyłkę.

Wskazówka: potwierdzenie e-mail z załączonym numerem przesyłki dokładnie określa, co zostanie dostarczone. Czy zamówiłeś więcej towarów niż, podano w tym potwierdzeniu? Wówczas pozostała część zamówienia zostanie wysłana następną przesyłką.


Czas dostawy w Toolnation

Przewidywany czas dostawy podajemy osobno dla każdego produktu. W przypadku produktów, których nie ma w magazynie, a które są nam dostarczane, jesteśmy zdani na informacje przekazywane nam przez danego dostawcę/producenta. Szacowany czas dostawy zostaje wówczas automatycznie aktualizowany na podstawie informacji, które otrzymujemy od dostawcy/producenta. Rzeczywisty czas dostawy może czasami różnić się od podanego.

Stosujemy następujące terminy dostaw:

W magazynie (Produkt jest dostępny w naszym magazynie i może zostać wysłany)
Przewidywana wysyłka: od 1 do 3 dni roboczych (Brak w magazynie: Produkt zamawiany jest u dostawcy i powinien nam zostać dostarczony w ciągu 3 dni roboczych)
Przewidywana wysyłka: od 2 do 5 dni roboczych (Brak w magazynie: Produkt zamawiany jest u dostawcy i powinien nam zostać dostarczony w ciągu 5 dni roboczych)
Brak w magazynie: spodziewany od ...  (Brak w magazynie: Produkt zamawiany jest u dostawcy, spodziewana dostawa.... Przygotuj się na dłuższy czas oczekiwania)
Czas dostawy: na zamówienie (skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego, aby uzyskać aktualny czas dostawy)
Produkt nie jest już dostępny (Brak w magazynie: Produkt nie jest już dostępny u dostawcy/producenta)

 

Do powyższych terminów dostaw należy doliczyć około 2-3 dni robocze w przypadku wysyłki do Polski. Jeżeli zależy Ci na szybkiej dostawie, skontaktuj się z nami przed zakupem i zapytaj o dostępność produktu oraz termin realizacji zamówienia.


Konto Klienta

Możesz również sprawdzić status swojego zamówienia na swoim Koncie Klienta > Zaloguj się teraz

Nie masz jeszcze Konta Klienta Toolnation? Możesz łatwo utworzyć je samemu  > Utwórz Konto Klienta

Uwaga: niestety nie jest (jeszcze) możliwe łączenie historii zamówień zrealizowanych jako „Gość” z utworzonym w późniejszym czasie Kontem Klienta.


> Ogólne zasady i warunki

Nadal szukasz odpowiedzi?
Czy powyższe odpowiedzi nie były wystarczająco pomocne? W takim razie skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia za pośrednictwem formularza kontaktowego lub swojego konta.