Miesiąc szaleństwa z DeWALT | Dodatkowa zniżka na wybrane urządzenia. Do wyczerpania zapasów > Odkryj teraz

Opóźnienie w dostawie. Co robić?

Opóźnienie w dostawie. Co robić?

Czasy są nieprzewidywalne i niestety opóźnienia są nieuniknione. Jednak wspólnie z naszymi przewoźnikami i producentami robimy wszystko, co w naszej mocy, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie tak szybko, jak to możliwe..

Co możesz zrobić sam? Kilka wskazówek.

Bądź cierpliwy. Nie zostaniesz pominięty.

Wiemy, że to trudne. W końcu chcesz szybko wrócić do pracy. Robimy wszystko, aby dostarczyć Twoje zamówienie i możesz mieć pewność, że przetwarzamy wszystkie zamówienia. Niestety nie możemy obiecać, że wszystkie zamówienia zostaną dostarczone na czas. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.

Postaraj się być w domu.

Większość przewoźników podejmuje kilka prób dostarczenia zamówienia. Jeśli nie ma Cię w domu lub przesyłka nie może zostać dostarczona, zamówienie zostanie przekazane do punktu odbioru lub zostanie zwrócone do nas. Niestety nie mamy na to wpływu. Nasza rada: staraj się tego unikać! W przeciwnym razie zajmie to tylko więcej czasu, a w rezultacie jeszcze więcej frustracji. Upewnij się więc, że pod adresem dostawy jest obecny ktoś, kto może odebrać Twoje zamówienie w dniu przyjazdu przewoźnika.

Pilnuj swojej poczty, aby otrzymywać automatyczne powiadomienia o wysyłce.

Gdy tylko Twoje zamówienie opuści nasz magazyn, automatycznie otrzymasz wiadomość ze wszystkimi szczegółami, aby łatwo śledzić swoje zamówienie za pośrednictwem przewoźnika. W ten sposób będziesz wiedział dokładnie, kiedy Twoje zamówienie zostanie dostarczone. Dopóki nie otrzymasz powiadomienia o wysyłce, Twoje zamówienie nie zostało wysłane. Wskazówka: czy sprawdziłeś również swoją niechcianą pocztę lub spam?

Sprawdź oczekiwany czas dostawy Twojego artykułu na stronie.

Czy został on zmieniony po zamówieniu? W takim przypadku nastąpiło opóźnienie i obowiązuje nowy termin dostawy. Nie panikuj, zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby dostarczyć przesyłkę tak szybko, jak to możliwe! Twoje zamówienie jest nadal w trakcie realizacji.

Pytanie dotyczące Twojego zamówienia?

Oczywiście chcemy Ci pomóc tak szybko, jak to możliwe. Dlatego prosimy zawsze podawać nam numer zamówienia, abyśmy mogli szybciej udzielić Ci pomocy. Postaraj się, aby Twoje pytanie było jak najbardziej zrozumiałe, abyśmy mogli szybciej przejść do sedna sprawy. Najlepiej jest skorzystać z naszego formularza kontaktowego na stronie, wtedy najszybciej uzyskasz pomoc.

Przeciążona infolinia.

Aby szybciej Ci pomóc, najlepiej skorzystaj z naszego > formularza kontaktowego


Serdecznie przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość!

Toolnation