Miesiąc szaleństwa z DeWALT | Dodatkowa zniżka na wybrane urządzenia. Do wyczerpania zapasów > Odkryj teraz

Zamówienia

Moje zamówienia

Na swoim koncie, w zakładce „Zamówienia” możesz przeglądać bieżące i zrealizowane zamówienia. Możesz tam również sprawdzić, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie lub je anulować. Klikając na „Zobacz zamówienie”, zobaczysz jego szczegółowy opis (np. datę złożenia zamówienia lub status opłaty). W tej sekcji możesz również śledzić swoją przesyłkę.

Chcesz anulować swoje zamówienie? Sprawdź, jak możesz to zrobić tutaj.

Zaloguj się, aby zobaczyć status swojego zamówienia > Zaloguj się


Zmiana zamówienia

Zmiana zamówienia, tj. wymiana produktów w obrębie złożonego zamówienia jest niestety niemożliwa.

Z racji, że na Toolnation.pl działamy bardzo szybko i już po złożeniu zamówienia zabieramy się za jego kompletowanie, wprowadzanie zmian po jego złożeniu lub w zamówieniu już istniejącym byłoby zbyt skomplikowane dla nas, jak i dla naszych klientów. Jeśli chcesz wymienić produkt na inny, albo wolisz inny model, poczekaj na przesyłkę, zwrócić ją (na własny koszt) i złóż zamówienie od nowa.

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości:

  • zmiany adresu zamówienia
  • zmiany metody płatności
  • dodania produktów do zamówienia
  • wymiany modelu/koloru zamówionego produktu
 

Wyjątek stanowi sytuacja, w której zamówiony przez Ciebie produkt nie został jeszcze przygotowany do wysyłki. W takim wypadku możesz po prostu anulować niechciany produkt i złożyć zamówienie od nowa. Więcej dowiesz się tutaj.


Anulowanie zamówienia

Dopóki Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane przez nasz magazyn, możemy je bezpłatnie anulować. Jeśli otrzymałeś już część swojego zamówienia, ale chcesz anulować całe zamówienie, musisz zwrócić otrzymane już artykuły na własny koszt.

Możemy całkowicie anulować tylko zestaw/pakiet; jeśli zamówiłeś zestaw/pakiet produktów, z których część została już wysłana, będziesz musiał odesłać do nas wysłane już produkty na własny koszt. Nie ma możliwości potrącenia zwrotu kosztów zestawu.

Możemy anulować tylko pełne linie zamówienia, anulowanie częściowych linii zamówienia nie jest możliwe.

Obsługujemy tylko te anulacje, które zostały zgłoszone do naszego> Działu Obsługi Klienta.


Uwaga: Klienci, którzy dokonali zakupu z płatnością za pośrednictwem systemu PayPal i chcą anulować zamówienie, proszeni są o poinformowanie o rezygnacji za pośrednictwem naszego Działu Obsługi Klienta.


Prawo do odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy ma zastosowanie wyłącznie do konsumentów prywatnych, ponieważ jest ono częścią przepisów dotyczących konsumentów. Zakupy z zamiarem wykorzystania ich do celów biznesowych są wyłączone z prawa do odstąpienia od umowy.

Jako Klient prywatny masz prawo do skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania kompletnego zamówienia bez podania przyczyny i do anulowania zamówienia. Będziesz miał 14 dni na zwrot zamówienia po powiadomieniu nas o rezygnacji.

Warunki prawa do odstąpienia od umowy

  • W przypadku odstąpienia od umowy, koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
  • W przypadku uszkodzenia Toolnation ma prawo obciążyć Klienta kwotą w wysokości minimum 30% ceny zakupu artykułu (bez VAT).
  • W przypadku zamówienia kilku artykułów, które są dostarczane oddzielnie, obowiązuje dzień otrzymania ostatniego artykułu.
  • W przypadku artykułu, który składa się z kilku części, obowiązuje dzień, w którym otrzymałeś ostatnią część.
 

Uwaga: Koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Jesteś odpowiedzialny za zwrot przesyłki.

*Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, konsument musi poinformować sprzedawcę (Toolnation.pl, Aziëlaan 8, 6199AG Maastricht-Airport, Holandia), info@toolnation.eu, T. (+31) 85 237 15 01 (Dział Obsługi Klienta) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest do tego zobowiązany. Postaramy się odpowiedzieć na Twoją wiadomość w ciągu 48 godzin. Zwrócimy Ci kwotę zamówienia w ciągu 14 dni od powiadomienia o zwrocie, pod warunkiem, że produkt został do nas dostarczony w dobrym stanie.

 


Dostawy częściowe

W przypadku zamówień na kilka pozycji o różnych terminach realizacji mogą wystąpić dostawy częściowe. Nie jest możliwe wyrażenie preferencji w tym względzie. Z reguły dokładamy wszelkich starań, aby zoptymalizować proces zamawiania i wysyłki w celu zminimalizowania dostaw częściowych.

Uwaga: W przypadku zamówienia ZESTAWU, w którym część zestawu ma dłuższy czas realizacji, część zestawu znajdująca się w magazynie zostanie wysłana do Ciebie z wyprzedzeniem. Nie ma możliwości wskazania preferencji.


Przewidywany czas dostawy towaru

Przy każdym pojedynczym towarze podajemy przewidywany czas dostawy. Przewidywane czasy dostawy są orientacyjne i są automatycznie korygowane na podstawie informacji przekazywanych nam przez dostawców i producentów. Rzeczywiste czasy dostawy mogą zatem różnić się od podanych. > więcej informacji

 


Ceny

Wszystkie ceny prezentowane przy produktach są cenami brutto wyrażone w walucie euro (EUR) i automatycznie przeliczane na złotówki (PLN). Kurs walut jest aktualizowany co 60 sekund.


Płatności

Płatności realizowane są w walucie EUR i obsługiwane są przez dostawcę usług płatniczych MultiSafepay. > więcej informacji


 

 

>Ogólne warunki umowy