Wymiana, zwrot i wady
Czy towar został uszkodzony podczas dostawy?
Niestety, podczas transportu może czasem dojść do uszkodzeń. Prosimy o przesłanie nam zdjęcia jako dowodu oraz dokładnego opisu uszkodzenia lub wady. W każdym przypadku szukamy najlepszego rozwiązania.
Wskazówka: Sprawdź produkt zaraz po jego otrzymaniu. Upewnij się, że towar jest w dobrym stanie i działa prawidłowo. Jeśli otrzymałeś uszkodzony lub wadliwy produkt, niezwłocznie skontaktuj się z nami.
Czy artykuł uległ zniszczeniu lub uszkodzeniu podczas użytkowania?
Więcej informacji na temat zlecania napraw można znaleźć w części Gwarancja i naprawa.
Sprawdź zamówienie natychmiast po jego otrzymaniu.
Zalecamy sprawdzenie poprawności i kompletności zamówienia zaraz po jego otrzymaniu. Sprawdź również, czy Twoje zamówienie składa się z częściowej dostawy, gdzie pozostała część musi być jeszcze dostarczona.
Dostarczono niewłaściwy artykuł?
Niestety, czasami zdarza się, że dostarczany jest niewłaściwy artykuł. W takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.
Nie, koszty przesyłki zwrotnej pokrywasz na własny rachunek.
Klienci biznesowi
W przypadku zakupów biznesowych, czyli zakupów dokonywanych przez przedsiębiorców, nie obowiązuje prawo do odstąpienia od umowy ani ustawowy termin do namysłu. Nie mają oni prawnej możliwości zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny i otrzymania pełnego zwrotu ceny zakupu wraz z kosztami dostawy.
Klienci indywidualni
Zawsze skontaktuj się z nami, aby poprosić o zwrot towaru! Dokładamy wszelkich starań, aby zwroty były przetwarzane w ciągu 14 dni. Zwroty niespełniające poniższych warunków zostaną odrzucone i zwrócone do nadawcy.
Uwaga: koszty przesyłki zwrotnej są na własny rachunek.
Warunki zwrotu towaru:
- Dołącz kopię faktury i powód zwrotu do przesyłki zwrotnej. Możesz je dołączyć do pudełka.
- Upewnij się, że produkt jest nieużywany, w oryginalnym opakowaniu, bezpiecznie zapakowany i wysłany w ciągu 14 dni.
- Upewnij się, że oryginalne opakowanie nie jest uszkodzone. Na zewnątrz oryginalnego opakowania nie powinno być również żadnych tekstów pisanych.
- W przypadku uszkodzenia naliczymy koszty w wysokości co najmniej 30% ceny zakupu.
- Nie ma możliwości dostarczenia zwrotu osobiście do naszego punktu odbioru.
- Czy towar jest produktem promocyjnym/grupowanym? W takim przypadku należy przesłać wszystkie powiązane produkty promocji/grupowane. Jeśli produkty promocyjne/grupowane nie zostaną zwrócone, zostaniesz obciążony kosztami. Dotyczy to również promocji producentów.
- Przesyłki zwrotne, które nie spełniają warunków, muszą niestety zostać odesłane. Koszty z tym związane ponosisz na własny rachunek.