Czas dostawy

Przewidywany czas dostawy Twojej przesyłki

Kontrola stanu magazynowego oraz proces realizacji dostawy - od przyjęcia zamówienia do przygotowania towaru - jest w pełni automatyczny. Mimo dołożenia wszelkich starań, nie jesteśmy w stanie zapewnić dokładnego czasu dostawy. Czas dostawy może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Toolnation. Możliwe jest zarówno skrócenie, jak i wydłużenie czasu realizacji zamówienia. Podawany przewidywany czas wysyłki zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Przewidywany czas dostawy jest podany oddzielnie dla każdego artykułu na stronie produktu i dotyczy krajów Beneluksu. Produkty, które posiadamy w danym momencie w magazynie oznaczamy informacją "W magazynie". Pozostałe towary są sprowadzane i przewidywany czas dostawy jest automatycznie aktualizowany na podstawie spodziewanych dostaw, stanach magazynów naszych dostawców, a także według informacji uzyskanych od dystrybutorów i producentów.

W niektórych przypadkach łączymy produkty z kilku zamówień i przesyłamy je jako jedną dostawę. W przypadku zamówień kilku produktów gdzie przewidywany czas dostawy znacznie się różni, mogą wystąpić dostawy częściowe.

W razie zmiany terminu dostawy przez producenta Klient będzie niezwłocznie informowany o zmianie przebiegu realizacji zamówienia. W przypadku niedostępności wystarczającej ilości produktu lub niemożności zrealizowania zamówienia ze względu na inne okoliczności zamówienie zostanie anulowane po wcześniejszym kontakcie.

Stosujemy następujące terminy dostaw:

  • W magazynie (Towar jest dostępny w magazynie i może zostać wysłany)
  • Przewidywana dostawa: od 1 do 3 dni roboczych (Brak w magazynie: Towar jest zamawiany u dystrybutora/producenta i powinien zostać dostarczony w ciągu 3 dni roboczych)
  • Przewidywana dostawa: od 2 do 5 dni roboczych (Brak w magazynie: Towar jest zamawiany u dystrybutora/producenta i powinien zostać dostarczony w ciągu 5 dni roboczych)
  • Brak w magazynie: spodziewany od ...  (Brak w magazynie: Towar jest zamawiany u dystrybutora/producenta, spodziewana dostawa...)
  • Produkt nie jest już dostępny (Brak w magazynie: Towar nie jest już dostępny u dystrybutora/producenta)
 

Przewidywany czas dostawy nie jest gwarantowanym czasem dostawy

  • Nasz system jest w pełni zautomatyzowany. Czas dostawy podajemy na podstawie dostępnych danych. Mechanizm nie bierze pod uwagę zdarzeń losowych lub nieplanowanych opóźnień po stronie producenta lub przewoźnika.
  • W sytuacjach wyjątkowych, takich jak okresy świąteczne czy trudne warunki drogowe, czas dostawy może się wydłużyć.
  • Przewidywany czas dostawy nie uwzględnia dni wolnych od pracy i świątecznych.
  • Czas przewozu zależy od poszczególnych przewoźników.

Dłuższy czas dostawy dla niektórych płatności

Zamówienia będą przetwarzane tylko po otrzymaniu płatności, więc prosimy o uwzględnienie dłuższego czas dostawy, w przypadku:

  • Przelew na koto bankowe
  • PayPal
  • Karta kredytowa (VISA, MasterCard, American Express, Maestro)

    Więcej informacji

Śledzenie przesyłki

Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej. Po opuszczeniu magazynu uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. > więcej informacji


Dostawy częściowe

Zależy nam, aby zamówione produkty dotarły do Ciebie tak szybko, jak to tylko możliwe. Czasami zdarza się, że niektóre produkty są gotowe do wysyłki szybciej niż inne.

W przypadku zamówień kilku artykułów (gdzie przewidywany czas dostawy znacznie się różni) mogą wystąpić dostawy częściowe. Z reguły dokładamy wszelkich starań, aby zoptymalizować proces zamawiania i wysyłki w celu zminimalizowania dostaw częściowych. Jeżeli zakupione produkty wyślemy w kilku przesyłkach, poinformujemy Ciebie o tym z wyprzedzeniem. Dla każdej z przesyłek otrzymasz potwierdzenie wysyłki wraz z linkiem do śledzenia paczki.

Niestety nie jest możliwe wyrażenie preferencji w tym względzie. Dostawa częściowa nie może być przekształcona w dostawę całościową.

Uwaga: W przypadku zamówienia ZESTAWU, w którym część zestawu ma dłuższy czas realizacji, część zestawu znajdująca się w magazynie zostanie wysłana do Ciebie z wyprzedzeniem. Nie ma możliwości wskazania preferencji w tym przypadku.


Opóźnienie w dostawie. Co robić?

Czasy są nieprzewidywalne i niestety opóźnienia są nieuniknione. Jednak wspólnie z naszymi przewoźnikami i producentami robimy wszystko, co w naszej mocy, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie tak szybko, jak to możliwe.

Porady dotyczące opóźnień w dostawie znajdziesz TUTAJ.