Wysyłka i odbiór
Wysyłka standardowa
Zamówienia z Toolnation są wysyłane za pomocą różnych firm kurierskich. Wybór przewoźnika zależy od wielkości przesyłki, wagi paczki lub kraju przeznaczenia.
Kiedy Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w naszym magazynie, automatycznie otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem i specyfikacją wysłanej przez nas przesyłki. Nie wysyłamy specyfikacji zawartości przesyłki w formie papierowej, prosimy o sprawdzenie wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki w celu uzyskania przeglądu tego, co zostało wysłane z zamówienia. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia, upewnij się, że wiadomość od nas nie trafiła do folderu SPAM.
Po opuszczeniu magazynu uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Możesz również śledzić swoje zamówienie logując się na swoje Konto Klienta Toolnation. > Zaloguj się.
Jeśli nie masz jeszcze Konta Klienta Toolnation, utwórz je > Utwórz Konto Klienta.
Uwaga: Niestety, nie jest (jeszcze) możliwe łączenie poprzednich zamówień (przed utworzeniem konta) z Twoim nowo utworzonym Kontem Klienta.
Odbiór własny w punkcie odbioru DHL/DPD Pickup
Łatwo odbierz swoje zamówienie w punkcie odbioru DHL/DPD. Dzięki naszej współpracy z DHL i DPD gwarantujemy niezawodną dostawę do wybranej lokalizacji. Dzięki rozległej sieci punktów odbioru w całym kraju, możesz odebrać przesyłkę w dogodnym dla siebie czasie, w godzinach otwarcia dostosowanych do Twojego harmonogramu. Podczas płatności wybierz opcję Punkt odbioru, wybierz żądany punkt odbioru, a Twoje zamówienie zostanie tam dostarczone. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą ważny dokument tożsamości podczas odbioru paczki. Zwracamy uwagę, że czas przechowywania paczki w punkcie odbioru może się różnić w zależności od kraju, w którym się znajdujesz.
Jak to działa?
- Wprowadź swój adres i kod pocztowy na stronie płatności.
- Wybierz opcję "Punkt odbioru" w sekcji SPOSOBY DOSTAWY.
- Kliknij "Punkty odbioru".
- Wybierz punkt odbioru spośród opcji dostępnych w Twojej okolicy.
- Potwierdź swój wybór, klikając "Potwierdź punkt odbioru".
Zamówienie zostanie wysłane do wybranego punktu odbioru.
Ważne informacje:
Nie wszystkie produkty kwalifikują się do dostarczenia do punktu zbiórki ze względu na rozmiar. Przesyłka musi spełniać następujące kryteria:
- Przesyłka waży maksymalnie 20 kg.
- Najdłuższy bok paczki nie przekracza 100 cm.
- Obwód przesyłki nie może przekroczyć 250 cm i jest obliczany według wzoru: L + 2x W + 2x H (gdzie: L - długość, najdłuższy bok; W - szerokość; H - wysokość).
Uwaga: Dostawa do punktów odbioru nie jest dostępna w następujących krajach: Norwegia (NO), Szwajcaria (CH), Serbia (RS), Islandia (IS), Liechtenstein (LI) i Monako (MC).
Koszty wysyłki
Koszty wysyłki są obliczane automatycznie w momencie składania zamówienia po całkowitym wypełnieniu danych adresowych i są przeliczane z Euro na podstawie średniego kursu walut.
W przypadku przesyłki niestandardowej otrzymasz e-mail z informacją o kosztach transportu i szczegółach dostawy.
Przesyłki niestandardowe na terenie Europy
Duże i ciężkie gabaryty są wysyłane przez nas jako całość. Koszty przesyłki niestandardowej ustalane są indywidualnie na podstawie wytycznych przewoźnika. Skontaktuj się z nami w przypadku przesyłek wielkogabarytowych.
Koszty wysyłki do krajów spoza UE
Koszty wysyłki do krajów spoza UE są możliwe na życzenie. Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.
Zmiana adresu dostawy
Niestety, nie możemy wprowadzać zmian do zamówień, które zostały już złożone. Zamówienie musi zostać anulowane i złożone ponownie. Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.
Uwaga: Jeśli zamówienie zostało już wysłane, prosimy o kontakt z odpowiednim przewoźnikiem.
Dlaczego moje zamówienie zostało podzielone na kilka przesyłek?
W niektórych przypadkach łączymy produkty z kilku zamówień i przesyłamy je jako jedną dostawę.
Zależy nam, aby zamówione produkty dotarły do Ciebie tak szybko, jak to tylko możliwe. Czasami zdarza się, że niektóre produkty są gotowe do wysyłki szybciej niż inne.
W przypadku zamówień kilku artykułów (gdzie przewidywany czas dostawy znacznie się różni) mogą wystąpić dostawy częściowe. Z reguły dokładamy wszelkich starań, aby zoptymalizować proces zamawiania i wysyłki w celu zminimalizowania dostaw częściowych. Jeżeli zakupione produkty wyślemy w kilku przesyłkach, poinformujemy Ciebie o tym z wyprzedzeniem. Dla każdej z przesyłek otrzymasz potwierdzenie wysyłki wraz z linkiem do śledzenia paczki.
Niestety nie jest możliwe wyrażenie preferencji w tym względzie. Dostawa częściowa nie może być przekształcona w dostawę całościową.
Uwaga: W przypadku zamówienia ZESTAWU, w którym część zestawu ma dłuższy czas realizacji, część zestawu znajdująca się w magazynie zostanie wysłana do Ciebie z wyprzedzeniem. Nie ma możliwości wskazania preferencji w tym przypadku.
Nieobecność w domu w określonym czasie dostawy?
W większości przypadków podejmowane są 2 do 3 prób doręczenia (w zależności od przewoźnika). Jeśli nie ma Cię w domu, przewoźnik najpierw postara się dostarczyć przesyłkę do Twoich sąsiadów, jeśli nie będzie to możliwe, przesyłka zostanie dostarczona do punktu odbioru.
Uwaga: Każdy przewoźnik ma inne umowy/procedury. Prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami przesłanymi przez przewoźnika w celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących przesyłki.
*Toolnation nigdy nie daje pozwolenia żadnemu przewoźnikowi na przekierowanie Twojej przesyłki, jest to opcja, którą sam możesz wybrać u naszych przewoźników.
Odbiór zamówienia w sklepie stacjonarnym w Holandii
Ta opcja jest dostępna wyłącznie dla klientów z Holandii i Belgii z uwagi na przepisy dotyczące handlu wewnątrzwspólnotowego. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub e-mailem, gdy Twoje zamówienie będzie gotowe. W przypadku korzystania z tej opcji, prosimy o uwzględnienie dodatkowego czasu dostawy.
Salon wystawowy / miejsce odbioru:
Dirks Machines Beek
Prins Mauritslaan 120-124
6190 AB Beek (Limburgia)
Holandia