Wysyłka i odbiór

Jak wygląda przygotowanie przesyłki?

Zamówienia z Toolnation są wysyłane za pomocą różnych firm kurierskich. Wybór przewoźnika zależy od wielkości przesyłki, wagi paczki lub kraju przeznaczenia.

Kiedy Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w naszym magazynie, automatycznie otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem i specyfikacją wysłanej przez nas przesyłki. Nie wysyłamy specyfikacji zawartości przesyłki w formie papierowej, prosimy o sprawdzenie wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki w celu uzyskania przeglądu tego, co zostało wysłane z zamówienia. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia, upewnij się, że wiadomość od nas nie trafiła do folderu SPAM.

Po opuszczeniu magazynu uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Możesz również śledzić swoje zamówienie logując się na swoje Konto Klienta Toolnation. > Zaloguj się.

Jeśli nie masz jeszcze Konta Klienta Toolnation, utwórz je > Utwórz Konto Klienta.

Uwaga: Niestety, nie jest (jeszcze) możliwe łączenie poprzednich zamówień (przed utworzeniem konta) z Twoim nowo utworzonym Kontem Klienta.


Koszty wysyłki

Koszty wysyłki są obliczane automatycznie w momencie składania zamówienia po całkowitym wypełnieniu danych adresowych i są przeliczane z Euro na podstawie średniego kursu walut.

W przypadku przesyłki niestandardowej otrzymasz e-mail z informacją o kosztach transportu i szczegółach dostawy.


Przesyłki niestandardowe na terenie Europy

Duże i ciężkie gabaryty są wysyłane przez nas jako całość. Koszty przesyłki niestandardowej ustalane są indywidualnie na podstawie wytycznych przewoźnika. Skontaktuj się z nami w przypadku przesyłek wielkogabarytowych.


Koszty wysyłki do krajów spoza UE

Koszty wysyłki do krajów spoza UE są możliwe na życzenie. Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.


Zmiana adresu dostawy

Niestety, nie możemy wprowadzać zmian do zamówień, które zostały już złożone. Zamówienie musi zostać anulowane i złożone ponownie. Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

Uwaga: Jeśli zamówienie zostało już wysłane, prosimy o kontakt z odpowiednim przewoźnikiem.


Dlaczego moje zamówienie zostało podzielone na kilka przesyłek?

W niektórych przypadkach łączymy produkty z kilku zamówień i przesyłamy je jako jedną dostawę.

Zależy nam, aby zamówione produkty dotarły do Ciebie tak szybko, jak to tylko możliwe. Czasami zdarza się, że niektóre produkty są gotowe do wysyłki szybciej niż inne.

W przypadku zamówień kilku artykułów (gdzie przewidywany czas dostawy znacznie się różni) mogą wystąpić dostawy częściowe. Z reguły dokładamy wszelkich starań, aby zoptymalizować proces zamawiania i wysyłki w celu zminimalizowania dostaw częściowych. Jeżeli zakupione produkty wyślemy w kilku przesyłkach, poinformujemy Ciebie o tym z wyprzedzeniem. Dla każdej z przesyłek otrzymasz potwierdzenie wysyłki wraz z linkiem do śledzenia paczki.

Niestety nie jest możliwe wyrażenie preferencji w tym względzie. Dostawa częściowa nie może być przekształcona w dostawę całościową.

Uwaga: W przypadku zamówienia ZESTAWU, w którym część zestawu ma dłuższy czas realizacji, część zestawu znajdująca się w magazynie zostanie wysłana do Ciebie z wyprzedzeniem. Nie ma możliwości wskazania preferencji w tym przypadku.


Nieobecność w domu w określonym czasie dostawy?

W większości przypadków podejmowane są 2 do 3 prób doręczenia (w zależności od przewoźnika). Jeśli nie ma Cię w domu, przewoźnik najpierw postara się dostarczyć przesyłkę do Twoich sąsiadów, jeśli nie będzie to możliwe, przesyłka zostanie dostarczona do punktu odbioru.

Uwaga: Każdy przewoźnik ma inne umowy/procedury. Prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami przesłanymi przez przewoźnika w celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących przesyłki.

*Toolnation nigdy nie daje pozwolenia żadnemu przewoźnikowi na przekierowanie Twojej przesyłki, jest to opcja, którą sam możesz wybrać u naszych przewoźników.


Odbiór zamówienia w sklepie stacjonarnym w Holandii

Istnieje możliwość złożenia specjalnego zamówienia z odbiorem w sklepie stacjonarnym w Holandii. Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, aby uzyskać pomoc w realizacji tego etapu.

Salon wystawowy / miejsce odbioru:
Dirks Machines Beek
Prins Mauritslaan 120-124
6190 AB Beek (Limburgia)
Holandia

 


> Często zadawane pytania
> Ogólne Warunki Sprzedaży