Wymiana i zwroty

Klient biznesowy

Anulowanie / Wymiana / Zwrot

W przypadku zakupów biznesowych, czyli zakupów dokonywanych przez przedsiębiorców, nie obowiązuje prawo do odstąpienia od umowy ani ustawowy termin do namysłu. Nie mają oni prawnej możliwości zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny i otrzymania pełnego zwrotu ceny zakupu wraz z kosztami dostawy. Rezygnacja, wymiana i zwrot są możliwe tylko w wyjątkowych przypadkach. Prosimy zawsze kontaktować się z naszym > Działem Obsługi Klienta.

Wada spowodowana transportem?

Ważne jest, aby zawsze sprawdzić zamówienie w ciągu 1 dnia roboczego od jego otrzymania i natychmiast zgłosić wszelkie wady i/lub uszkodzenia. Do zgłoszenia za pośrednictwem naszego > Działu Obsługi Klienta należy zawsze dołączyć zdjęcie i jasny opis wady lub uszkodzenia oraz podać numer zamówienia.

Naprawa

Jeśli w okresie gwarancyjnym produkt ulegnie uszkodzeniu, można go naprawić w naszym własnym warsztacie serwisowym, gdzie nasi pracownicy dokonują napraw zgodnie z warunkami producenta.

Więcej informacji można znaleźć tutaj > wniosek o naprawę.


Klient indywidualny

Wymiana

Niestety, nie ma możliwości wymiany towaru. Możesz jednak zwrócić artykuł i zamówić go ponownie samodzielnie w naszym sklepie internetowym. Koszty przesyłki zwrotnej obciążają Klienta.

Zwroty

Dokładamy wszelkich starań, aby zwroty były rozpatrywane w ciągu 14 dni. Zwroty, które nie spełniają poniższych warunków, zostaną odrzucone i odesłane do nadawcy.

Warunki zwrotu towarów:

  • Upewnij się, że produkt jest nieużywany, w oryginalnym opakowaniu, bezpiecznie zapakowany i wysłany w ciągu 14 dni roboczych (o ile nie uzgodniono inaczej z Działem Obsługi Klienta).
  • Należy pamiętać, że oryginalne opakowanie nie powinno być uszkodzone. Na zewnątrz oryginalnego opakowania nie powinno być również żadnych tekstów pisanych.
  • Nie ma możliwości osobistego zwrotu towaru w naszym punkcie odbioru. Jest to możliwe tylko poprzez odesłanie towaru na podany adres.
  • Czy towar jest produktem promocyjnym/grupowanym? W takim przypadku należy przesłać wszystkie powiązane produkty promocji/grupowane. Jeśli produkty promocyjne/grupowane nie zostaną zwrócone, zostaniesz obciążony kosztami. Dotyczy to również promocji zamawianych u producentów.
  • Przesyłki zwrotne, które nie spełniają warunków, muszą niestety zostać odesłane. Koszty z tym związane ponosisz na własny rachunek.
  •  

> Skontaktuj się z nami przed zwrotem przesyłki <

Uwaga: Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient (o ile nie uzgodniono inaczej z naszym Działem Obsługi Klienta).

 

Zwroty niezgłoszone

Za zamówienia, które zostały zwrócone bez powiadomienia, pobierane są koszty. Koszty za niepotrzebny zwrot zamówienia/artykułu wynoszą 25%. W tym przypadku istnieją dwie możliwości:

 1. Kwota zwróconego towaru zostanie zaliczona na poczet należności z potrąceniem 25%.
 2. Otrzymasz przesyłkę zwrotną. W tym przypadku wyślemy Ci fakturę z góry na koszty wysyłki i przetwarzania, które muszą być zapłacone w ciągu 10 dni roboczych. Jeśli faktura nie zostanie zapłacona w ciągu 10 dni roboczych, opcja 1 staje się automatycznie skuteczna.

Koszty wysyłki w przypadku niezgłoszonych zwrotów:

  • Pakiet 0-25 kg > 45,00 € bez VAT
  • Pakiet 25-50 kg > 80,00 € bez VAT
  • Pakiet 50-200 kg > 150,00 € bez VAT
  • Paleta 200+ kg > 250,00 € bez VAT
 
Uwaga: Ceny na Toolnation.pl są codziennie przeliczane z Euro i aktualizowane na podstawie średniego kursu walut.
 

Anulowanie zamówienia

Dopóki Twoje zamówienie nie jest realizowane w naszym magazynie, możesz je bezpłatnie anulować. Zamówienie można anulować wyłącznie za pośrednictwem naszego > Działu Obsługi Klienta.

Jeśli otrzymałeś już część swojego zamówienia, ale chcesz anulować całe zamówienie, musisz zwrócić otrzymane już towary na własny koszt.

Możemy anulować tylko zestaw/pakiet w całości; jeśli zamówiłeś zestaw/pakiet produktów, z których część została już wysłana, musisz zwrócić nam wysłane już produkty na własny koszt. Nie ma możliwości potrącenia zwrotu kosztów zestawu.

Możemy anulować tylko pełne linie zamówienia, anulowanie częściowych linii zamówienia nie jest możliwe.

Uwaga: Zamówienia, które są już przetwarzane w naszym magazynie, nie mogą być anulowane. Anulowanie zamówienia przez PayPal nie będzie rozpatrywane, zawsze należy anulować zamówienie przez nasz Dział Obsługi Klienta.

 

Otrzymałem wadliwy produkt

Ważne jest, abyś zawsze dokładnie sprawdził swoje zamówienie, gdy zostanie dostarczone. Do zgłoszenia za pośrednictwem naszego > Działu Obsługi Klienta należy zawsze dołączyć zdjęcie i jasny opis wady lub uszkodzenia oraz podać numer zamówienia.

Uwaga: Uszkodzenie przesyłki w transporcie należy zgłosić do Działu Obsługi Klienta w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania przesyłki.

 

Zwrot w przypadku naprawy

W przypadku wadliwego towaru można zlecić jego naprawę w naszym własnym warsztacie gwarancyjnym, gdzie nasi pracownicy dokonują napraw zgodnie z warunkami producenta.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj > zlecenie naprawy.

Uwaga: Uszkodzenie przesyłki w transporcie należy zgłosić do Działu Obsługi Klienta w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania przesyłki.

 

Dostawy częściowe

W przypadku dużych zamówień, w których towary mają różne czasy dostawy, mogą wystąpić dostawy częściowe. Przechowujemy (część) tego zamówienia (zamówień) przez 3 dni przed wysłaniem części zamówienia na stanie w celu zminimalizowania dostaw częściowych. Niestety, nie jest możliwe wskazanie preferencji w tym zakresie.

 

Rezygnacja po dostawie częściowej

Jeśli otrzymałeś już część swojego zamówienia, ale chcesz anulować całe zamówienie, musisz zwrócić otrzymane już towary na własny koszt.

Zwrot należy zawsze zgłaszać zgodnie z warunkami za pośrednictwem naszego > Działu Obsługi Klienta

 

Prawo do odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy ma zastosowanie wyłącznie do konsumentów prywatnych, ponieważ jest ono częścią przepisów dotyczących konsumentów. Zakupy z zamiarem wykorzystania ich do celów biznesowych są wyłączone z prawa do odstąpienia od umowy.

Jako Klient prywatny masz prawo do skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania kompletnego zamówienia bez podania przyczyny i do anulowania zamówienia. Masz 14 dni na zwrot zamówienia po poinformowaniu nas o tym.

Warunki prawa do odstąpienia od umowy
• W przypadku odstąpienia od umowy, koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
• W przypadku uszkodzenia, Toolnation ma prawo obciążyć Klienta kwotą w wysokości minimum 30% ceny zakupu artykułu (bez VAT).
• W przypadku zamówienia kilku artykułów, które są dostarczane oddzielnie, obowiązuje dzień otrzymania ostatniego artykułu.
• W przypadku rzeczy, która składa się z kilku części, obowiązuje dzień, w którym otrzymaliście Państwo ostatnią część.

Uwaga: Koszty przesyłki zwrotnej ponoszone są na własny rachunek. Jesteś odpowiedzialny za zwrot paczki

*Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, konsument musi poinformować sprzedawcę (Toolnation, Aziëlaan 8, 6199AG Maastricht-Airport, Holandia), info@toolnation.eu, 00800 777 555 11 (Dział Obsługi Klienta) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest do tego zobowiązany. Postaramy się odpowiedzieć na Twoją wiadomość w ciągu 48 godzin. Zwrócimy Ci kwotę zamówienia w ciągu 14 dni od powiadomienia o zwrocie, pod warunkiem, że produkt został do nas dostarczony w dobrym stanie.


 

>Ogólne Warunki Handlowe