Miesiąc szaleństwa z DeWALT | Dodatkowa zniżka na wybrane urządzenia. Do wyczerpania zapasów > Odkryj teraz

Zamówienia, zmiany, anulowanie

Bestellingen_wijzigen_annuleren_Toolnation_pl.png
Zamówienia, zmiany, anulowanie
Otrzymałem niekompletne zamówienie, co teraz?

Zamówione produkty będą wysyłane automatycznie, gdy tylko staną się dostępne. Produkty będą dostarczane osobno, aby dotarły do Ciebie tak szybko, jak to tylko możliwe.

Otrzymasz automatyczne powiadomienie o wysyłce dla każdego zamówionego produktu, gdy zostanie on wysłany. Możliwe jest, że doręczyciel przyjdzie kilka razy.

Wskazówka: Automatycznie otrzymasz potwierdzenie wysyłki z produktami, które do Ciebie wyślemy. Jeśli w potwierdzeniu nie ma wszystkich zamówionych produktów, wówczas pozostałe produkty zostaną wysłane w późniejszym terminie.


Różne czasy dostawy w ramach jednego zamówienia

Jeśli zamówienie zawiera kilka produktów o różnych terminach dostawy, prawdopodobnie zostanie ono dostarczone osobno. Otrzymasz automatyczne powiadomienie o wysyłce dla każdej dodatkowej dostawy, gdy zostanie ona wysłana.

Nawet jeśli zamówiłeś zestaw lub pakiet, możliwe jest, że część zestawu ma inny termin dostawy. Dostępna część zestawu zostanie zawsze wysyłana jako pierwsza przesyłka.  > więcej informacji

Uwaga: nie ma możliwości wskazania preferencji w odniesieniu do dostawy częściowej.


Dostawa nie jest częściowa, ale zamówienie dotarło niekompletne

Prosimy o niezwłoczny kontakt z nami. Przekaż nam swój numer zamówienia i informację o brakujących produktach, abyśmy mogli Ci jak najlepiej pomóc.

Nadal szukasz odpowiedzi?
Czy powyższe odpowiedzi nie były wystarczająco pomocne? W takim razie skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia za pośrednictwem formularza kontaktowego lub swojego konta.